نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3211
-
الف
+

گریم متفاوت امیر حسین صدیق در فلم سینمایی «طبقه دوم»

«امیرحسین صدیق» با گذاشتن عکسی از گریم خاصش در فلم سینمایی «طبقه دوم» از عشقش به بازیگری گفت.

به گزارش آی‌ فیلم 2 ، «امیرحسین صدیق» بازیگر ایرانی با گذاشتن عکسی از گریم خاصش در فلم سینمایی «طبقه دوم» در صفحه اینستاگرام خود از علاقه اش به بازیگری گفت .

امیرحسین صدیق بازیگر سریال های «قصه های تا به تا»،  «دردسرهای عظیم 2» ، «روزگار قریب» و «همه بچه های من» که از آی فیلم2 نشر شده است در صفحه اینستاگرام خود عکسی با گریم و لباس خاصش در فلم سینمایی «طبقه دوم» گذاشت و نوشت : من عاشق شغلم هستم....

ایفای نقش در کرکتر یک روحانی برای دومین بار است که توسط آقای صدیق صورت گرفته است. این بازیگر پیش از این نیز در سریال «زیر لب بشمار» به کارگردانی بهمن شهروان نقش یک روحانی را ایفا کرده بود.

او در گفتگو با یکی از رسانه ها (برنا) گفته است: چنین شخصیتی برای من بسیار جالب است و از آنجا که کرکتر روحانی در این فلم یک روحانی متفاوت است از بازی در آن استقبال کردم.

وی افزود: سادگی این شخصیت را دوست داشتم. کرکترم در «طبقه دوم» با وجود اینکه یک روحانی است شخصیتی امروزی به دور از طنز اضافه است. کریم رجبی کارگردان خوبی است و در صحبت‌هایم با وی به این نتیجه رسیدم که «طبقه دوم» می‌تواند اثری متفاوت و خوب باشد که نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

«امیرحسین صدیق» در هشت عقرب (آبان) سال 1351 در «تهران» به دنیا آمد. فعالیت خود را از اوایل دهه ۷۰ خورشیدی در تیاتر آغاز کرد.  سال ۱۳۷۱ در فلم «قافله» مقابل کمره رفت و در اولین تجربه تلویزیونی خود با سریال «قصه‌ های تا به‌ تا» معروف به «زی زی گولو» در نقش «آقای پدر» به شهرت رسید و همین موضوع باعث شد بازیگری را ادامه دهد.

«دردسرهای عظیم 2»، «روزگار قریب»، «بدون شرح»، «آب پریا»، «کتابفروشی هد هد» و... ازجمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

 «امیرحسین صدیق» در سریال تلویزیونی «همه بچه های من» یکی دیگر از آثار «مرضیه برومند» به ایفای نقش پرداخته است که هم اکنون بازنشر این سریال بعد از سال ها سه شنبه 14جوزا(خرداد) 1398 خورشیدی ، هر روز ساعت ( 4 عصر به وقت تهران و کابل- 4:30 عصر به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

احساس امیرحسین صدیق درباره افغانستان

عکس مراسم ازدواج امیرحسین صدیق

دانلود سریال «قصه های تا به تا»

دانلود سریال «دردسرهای عظیم 2»

دانلود سریال «روزگار قریب»

دانلود سریال «همه بچه های من»

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر